Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu

Bruno Špišić (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Špišić, B. (2019). Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

Špišić, Bruno. "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

Špišić, Bruno. "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

Špišić, B. (2019). 'Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 24 February 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

Špišić B. Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 February 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

B. Špišić, "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439

Islandora Bookmark - Please login to use this feature