Lazić, T. (2018). Značaj neverbalne komunikacije u elektroničkim medijima na primjeru odabrane televizije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:020263
Lazić, Tamara. "Značaj neverbalne komunikacije u elektroničkim medijima na primjeru odabrane televizije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:020263
Lazić, Tamara. "Značaj neverbalne komunikacije u elektroničkim medijima na primjeru odabrane televizije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:020263
Lazić, T. (2018). 'Značaj neverbalne komunikacije u elektroničkim medijima na primjeru odabrane televizije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:020263
Lazić T. Značaj neverbalne komunikacije u elektroničkim medijima na primjeru odabrane televizije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:020263
T. Lazić, "Značaj neverbalne komunikacije u elektroničkim medijima na primjeru odabrane televizije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:020263