prikaz prve stranice dokumenta Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram

Knežević, Sara Lucia
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Knežević, S. L. (2019). Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622

Knežević, Sara Lucia. "Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622

Knežević, Sara Lucia. "Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622

Knežević, S. L. (2019). 'Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 17.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622

Knežević SL. Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 17.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622

S. L. Knežević, "Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.