Petreski, T. (2019). Utjecaj društvenih mreža na poslovanje odabranog poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:229080
Petreski, Tomislav. "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje odabranog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:229080
Petreski, Tomislav. "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje odabranog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:229080
Petreski, T. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na poslovanje odabranog poduzeća', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:229080
Petreski T. Utjecaj društvenih mreža na poslovanje odabranog poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:229080
T. Petreski, "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje odabranog poduzeća", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:229080