Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama

Isabella Tomas (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Tomas, I. (2019). Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, I. (2019). 'Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 21.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas I. Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 21.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

I. Tomas, "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756