prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj

Galijatović, Marija
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Galijatović, M. (2019). Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, Marija. "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, Marija. "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, M. (2019). 'Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović M. Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

M. Galijatović, "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.