Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj

Marija Galijatović (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Galijatović, M. (2019). Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, Marija. "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, Marija. "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, M. (2019). 'Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 21.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović M. Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 21.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

M. Galijatović, "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763