Galijatović, M. (2019). Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763
Galijatović, Marija. "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763
Galijatović, Marija. "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763
Galijatović, M. (2019). 'Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763
Galijatović M. Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763
M. Galijatović, "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763