prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj

Galijatović, Marija
VERN University

Cite this document

Galijatović, M. (2019). Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, Marija. "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, Marija. "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, M. (2019). 'Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 16 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović M. Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2021 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

M. Galijatović, "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Islandora Bookmark - Please login to use this feature