Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana

Petra Smolković (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Smolković, P. (2019). Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397

Smolković, Petra. "Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397

Smolković, Petra. "Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397

Smolković, P. (2019). 'Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 21.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397

Smolković P. Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 21.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397

P. Smolković, "Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397