Postružin, L. (2019). Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565
Postružin, Lucija. "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565
Postružin, Lucija. "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565
Postružin, L. (2019). 'Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 16.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565
Postružin L. Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 16.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565
L. Postružin, "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565