prikaz prve stranice dokumenta Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale

Cvitić, Tomislava
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Cvitić, T. (2019). Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016

Cvitić, Tomislava. "Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016

Cvitić, Tomislava. "Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016

Cvitić, T. (2019). 'Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 26.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016

Cvitić T. Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 26.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016

T. Cvitić, "Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.