Cvitić, T. (2019). Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016
Cvitić, Tomislava. "Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016
Cvitić, Tomislava. "Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016
Cvitić, T. (2019). 'Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016
Cvitić T. Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016
T. Cvitić, "Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353016