Đivić, I. (2019). Repozicioniranje brenda na primjeru hotela Haludovo Malinska d.d. (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:017201
Đivić, Iva. "Repozicioniranje brenda na primjeru hotela Haludovo Malinska d.d.." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:017201
Đivić, Iva. "Repozicioniranje brenda na primjeru hotela Haludovo Malinska d.d.." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:017201
Đivić, I. (2019). 'Repozicioniranje brenda na primjeru hotela Haludovo Malinska d.d.', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:017201
Đivić I. Repozicioniranje brenda na primjeru hotela Haludovo Malinska d.d. [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:017201
I. Đivić, "Repozicioniranje brenda na primjeru hotela Haludovo Malinska d.d.", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:017201