Augustinov, M. (2019). Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750
Augustinov, Matea. "Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750
Augustinov, Matea. "Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750
Augustinov, M. (2019). 'Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750
Augustinov M. Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750
M. Augustinov, "Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750