Augustinov, M. (2019). Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750
Augustinov, Matea. "Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750
Augustinov, Matea. "Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750
Augustinov, M. (2019). 'Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 20.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750
Augustinov M. Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 20.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750
M. Augustinov, "Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za poslovna putovanja", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958750