prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru

Budiselić, Antonio (2019)
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Budiselić, A. (2019). Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, Antonio. "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, Antonio. "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, A. (2019). 'Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 14.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić A. Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 14.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

A. Budiselić, "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.