prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru

Budiselić, Antonio
VERN University

Cite this document

Budiselić, A. (2019). Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, Antonio. "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, Antonio. "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, A. (2019). 'Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 25 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić A. Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2022 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

A. Budiselić, "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Please login to the repository to save this object to your list.