Budiselić, A. (2019). Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934
Budiselić, Antonio. "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934
Budiselić, Antonio. "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934
Budiselić, A. (2019). 'Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 05 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934
Budiselić A. Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2025 January 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934
A. Budiselić, "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934