prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru

Budiselić, Antonio
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Budiselić, A. (2019). Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, Antonio. "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, Antonio. "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, A. (2019). 'Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 05 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić A. Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

A. Budiselić, "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Islandora Bookmark - Please login to use this feature