Romek, M. (2019). Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek, Marko. "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek, Marko. "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek, M. (2019). 'Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 02.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek M. Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 02.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
M. Romek, "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399