Lovrec, M. (2019). Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070
Lovrec, Matko. "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070
Lovrec, Matko. "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070
Lovrec, M. (2019). 'Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070
Lovrec M. Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070
M. Lovrec, "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070