završni rad
Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina

Matko Lovrec (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Lovrec, M. (2019). Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec, Matko. "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec, Matko. "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec, M. (2019). 'Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 27.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec M. Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 27.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

M. Lovrec, "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070