specijalistički diplomski stručni
Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana

Ana Hašpl (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Hašpl, A. (2019). Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, A. (2019). 'Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl A. Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

A. Hašpl, "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348