prikaz prve stranice dokumenta Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana

Hašpl, Ana
VERN University

Cite this document

Hašpl, A. (2019). Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, A. (2019). 'Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana', Master's thesis, VERN University , accessed 23 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl A. Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2021 October 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

A. Hašpl, "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Islandora Bookmark - Please login to use this feature