master's thesis
Success analysis of heat-not-burn introduction marketing campaign ran by chosen companies

Ana Hašpl (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Hašpl, A. (2019). Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, A. (2019). 'Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 21 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl A. Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 August 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

A. Hašpl, "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348