Hašpl, A. (2019). Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348
Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348
Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348
Hašpl, A. (2019). 'Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana', Master's thesis, VERN University , accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348
Hašpl A. Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348
A. Hašpl, "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348