prikaz prve stranice dokumenta Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama

Zbodulja, Marko
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Zbodulja, M. (2019). Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746

Zbodulja, Marko. "Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746

Zbodulja, Marko. "Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746

Zbodulja, M. (2019). 'Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746

Zbodulja M. Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746

M. Zbodulja, "Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.