Zbodulja, M. (2019). Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746
Zbodulja, Marko. "Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746
Zbodulja, Marko. "Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746
Zbodulja, M. (2019). 'Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746
Zbodulja M. Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746
M. Zbodulja, "Percepcija mladih o influencerima i marketingu na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:458746