završni rad
Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća

Tihana Čakanović (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Čakanović, T. (2019). Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, Tihana. "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, Tihana. "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, T. (2019). 'Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 25.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović T. Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 25.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

T. Čakanović, "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245