Čakanović, T. (2019). Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245
Čakanović, Tihana. "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245
Čakanović, Tihana. "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245
Čakanović, T. (2019). 'Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 05 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245
Čakanović T. Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2025 January 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245
T. Čakanović, "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245