završni rad
Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda

Anton Peček (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Peček, A. (2019). Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, A. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 22.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček A. Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 22.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

A. Peček, "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551