specijalistički diplomski stručni
Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova

Ivana Burin (2017)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Burin, I. (2017). Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin, Ivana. "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin, Ivana. "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin, I. (2017). 'Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 26.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin I. Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2017 [pristupljeno 26.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

I. Burin, "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957