završni rad
Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima

Tamara Radonić (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Radonić, T. (2019). Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, T. (2019). 'Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 24.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić T. Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 24.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

T. Radonić, "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010