Radonić, T. (2019). Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010
Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010
Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010
Radonić, T. (2019). 'Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010
Radonić T. Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010
T. Radonić, "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010