prikaz prve stranice dokumenta Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima

Radonić, Tamara (2019)
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Radonić, T. (2019). Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, T. (2019). 'Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić T. Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

T. Radonić, "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.