Radonić, T. (2019). Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010
Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010
Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010
Radonić, T. (2019). 'Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 10 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010
Radonić T. Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 October 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010
T. Radonić, "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010