prikaz prve stranice dokumenta Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima

Radonić, Tamara
VERN University

Cite this document

Radonić, T. (2019). Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, T. (2019). 'Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 28 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić T. Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2022 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

T. Radonić, "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Please login to the repository to save this object to your list.