Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar

Marija Tulić (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Tulić, M. (2019). Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, Marija. "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, Marija. "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, M. (2019). 'Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić M. Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

M. Tulić, "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497