prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova

Ružić, Maja
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Ružić, M. (2019). Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, M. (2019). 'Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 06.08.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić M. Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 06.08.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

M. Ružić, "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.