završni rad
Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova

Maja Ružić (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Ružić, M. (2019). Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, M. (2019). 'Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 22.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić M. Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 22.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

M. Ružić, "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978