Ružić, M. (2019). Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978
Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978
Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978
Ružić, M. (2019). 'Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978
Ružić M. Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978
M. Ružić, "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978