prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova

Ružić, Maja
VERN University

Cite this document

Ružić, M. (2019). Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, M. (2019). 'Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić M. Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2022 May 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

M. Ružić, "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Please login to the repository to save this object to your list.