undergraduate thesis
The impact of social media on the promotion of activities based on the example of selected night clubs in Zagreb

Maja Ružić (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Ružić, M. (2019). Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, M. (2019). 'Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 24 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić M. Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 May 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

M. Ružić, "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978