prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova

Ružić, Maja
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Ružić, M. (2019). Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić, M. (2019). 'Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Ružić M. Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

M. Ružić, "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978

Islandora Bookmark - Please login to use this feature