Ružić, M. (2019). Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978
Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978
Ružić, Maja. "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978
Ružić, M. (2019). 'Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 14 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978
Ružić M. Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 September 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978
M. Ružić, "Utjecaj društvenih medija na promociju aktivnosti na primjeru odabranih zagrebačkih noćnih klubova", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:216978