Stanger, B. (2019). Primjena digitalnog marketinga u turizmu na primjeru Swanky mint hostela (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838945
Stanger, Borna. "Primjena digitalnog marketinga u turizmu na primjeru Swanky mint hostela." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838945
Stanger, Borna. "Primjena digitalnog marketinga u turizmu na primjeru Swanky mint hostela." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838945
Stanger, B. (2019). 'Primjena digitalnog marketinga u turizmu na primjeru Swanky mint hostela', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 15.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838945
Stanger B. Primjena digitalnog marketinga u turizmu na primjeru Swanky mint hostela [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 15.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838945
B. Stanger, "Primjena digitalnog marketinga u turizmu na primjeru Swanky mint hostela", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838945