Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja

Manuela Bašić (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Bašić, M. (2019). Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, M. (2019). 'Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić M. Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

M. Bašić, "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481