Bašić, M. (2019). Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481
Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481
Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481
Bašić, M. (2019). 'Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481
Bašić M. Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481
M. Bašić, "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481