završni rad
Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba

Mihaljević, Fran
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Mihaljević, F. (2019). Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, Fran. "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, Fran. "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, F. (2019). 'Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 27.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević F. Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 27.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

F. Mihaljević, "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.