završni rad
Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba

Mihaljević, Fran
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Mihaljević, F. (2019). Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, Fran. "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, Fran. "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, F. (2019). 'Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 01.12.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević F. Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 01.12.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

F. Mihaljević, "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.