završni rad
Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba

Fran Mihaljević (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Mihaljević, F. (2019). Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, Fran. "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, Fran. "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, F. (2019). 'Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević F. Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

F. Mihaljević, "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004