undergraduate thesis
Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba

Fran Mihaljević (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Mihaljević, F. (2019). Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, Fran. "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, Fran. "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, F. (2019). 'Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević F. Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

F. Mihaljević, "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004