završni rad
Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja

Fran Teufiković (2017)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Teufiković, F. (2017). Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, F. (2017). 'Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 23.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković F. Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2017 [pristupljeno 23.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

F. Teufiković, "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971