Teufiković, F. (2017). Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971
Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971
Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971
Teufiković, F. (2017). 'Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 10.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971
Teufiković F. Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 10.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971
F. Teufiković, "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971