prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja

Teufiković, Fran (2017)
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Teufiković, F. (2017). Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, F. (2017). 'Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 29 May 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković F. Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2017 [cited 2020 May 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

F. Teufiković, "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Islandora Bookmark - Please login to use this feature