undergraduate thesis
Communication skills in the process of customer support management - case study

Fran Teufiković (2017)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Teufiković, F. (2017). Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, F. (2017). 'Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 19 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković F. Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2017 [cited 2019 July 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

F. Teufiković, "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971