prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja

Teufiković, Fran
VERN University

Cite this document

Teufiković, F. (2017). Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Undergraduate thesis, VERN University , 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Undergraduate thesis, VERN University , 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, F. (2017). 'Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković F. Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2017 [cited 2024 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

F. Teufiković, "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Please login to the repository to save this object to your list.