Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike

Katarina Zrakić (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Zrakić, K. (2019). Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, K. (2019). 'Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić K. Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

K. Zrakić, "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662