prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike

Zrakić, Katarina
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Zrakić, K. (2019). Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, K. (2019). 'Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić K. Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

K. Zrakić, "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.