prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike

Zrakić, Katarina
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Zrakić, K. (2019). Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, K. (2019). 'Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 28.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić K. Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

K. Zrakić, "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.