prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike

Zrakić, Katarina
VERN University

Cite this document

Zrakić, K. (2019). Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, K. (2019). 'Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 05 August 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić K. Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2021 August 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

K. Zrakić, "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Islandora Bookmark - Please login to use this feature