Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga

Dora Martinović (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Martinović, D. (2019). Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401

Martinović, Dora. "Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401

Martinović, Dora. "Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401

Martinović, D. (2019). 'Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 21.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401

Martinović D. Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 21.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401

D. Martinović, "Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401