Martinović, D. (2019). Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401
Martinović, Dora. "Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401
Martinović, Dora. "Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401
Martinović, D. (2019). 'Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401
Martinović D. Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401
D. Martinović, "Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:081401