Franković, S. (2019). Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186
Franković, Sanja. "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186
Franković, Sanja. "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186
Franković, S. (2019). 'Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186
Franković S. Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186
S. Franković, "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186