Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Establishing corporate communications on the company example in the segment of natural cosmetics production – case study of Biobaza

Sanja Franković (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Franković, S. (2019). Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković, Sanja. "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković, Sanja. "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković, S. (2019). 'Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 19 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković S. Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

S. Franković, "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186