Franković, S. (2019). Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186
Franković, Sanja. "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186
Franković, Sanja. "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186
Franković, S. (2019). 'Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 31 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186
Franković S. Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 December 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186
S. Franković, "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186