Akulić, A. (2019). Promocija događaja kao turističke atrakcije - primjer "Prosinac u Puli" (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:515878
Akulić, Andrea. "Promocija događaja kao turističke atrakcije - primjer "Prosinac u Puli"." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:515878
Akulić, Andrea. "Promocija događaja kao turističke atrakcije - primjer "Prosinac u Puli"." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:515878
Akulić, A. (2019). 'Promocija događaja kao turističke atrakcije - primjer "Prosinac u Puli"', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:515878
Akulić A. Promocija događaja kao turističke atrakcije - primjer "Prosinac u Puli" [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:515878
A. Akulić, "Promocija događaja kao turističke atrakcije - primjer "Prosinac u Puli"", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:515878