završni rad
Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke

Nikola Horvat (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Horvat, N. (2019). Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat, Nikola. "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat, Nikola. "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat, N. (2019). 'Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat N. Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

N. Horvat, "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379