Horvat, N. (2019). Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379
Horvat, Nikola. "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379
Horvat, Nikola. "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379
Horvat, N. (2019). 'Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379
Horvat N. Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379
N. Horvat, "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379