prikaz prve stranice dokumenta Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi

Kovačević, Elena
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Kovačević, E. (2019). Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, Elena. "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, Elena. "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, E. (2019). 'Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 27.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević E. Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 27.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

E. Kovačević, "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.