završni rad
Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi

Elena Kovačević (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Kovačević, E. (2019). Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, Elena. "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, Elena. "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, E. (2019). 'Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 22.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević E. Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 22.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

E. Kovačević, "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734