završni rad
Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću

Doris Petričević (2017)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Petričević, D. (2017). Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, Doris. "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, Doris. "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, D. (2017). 'Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 19.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević D. Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2017 [pristupljeno 19.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

D. Petričević, "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494