undergraduate thesis
Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću

Petričević, Doris
VERN University

Cite this document

Petričević, D. (2017). Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, Doris. "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću." Undergraduate thesis, VERN University , 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, Doris. "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću." Undergraduate thesis, VERN University , 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, D. (2017). 'Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević D. Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2017 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

D. Petričević, "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Please login to the repository to save this object to your list.