undergraduate thesis
Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću

Petričević, Doris
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Petričević, D. (2017). Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, Doris. "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, Doris. "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, D. (2017). 'Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 01 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević D. Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2017 [cited 2020 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

D. Petričević, "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Islandora Bookmark - Please login to use this feature