Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca

Sara Opravić (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Opravić, S. (2018). Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić, Sara. "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić, Sara. "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić, S. (2018). 'Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić S. Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

S. Opravić, "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095