Opravić, S. (2018). Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095
Opravić, Sara. "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095
Opravić, Sara. "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095
Opravić, S. (2018). 'Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095
Opravić S. Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095
S. Opravić, "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095