završni rad
Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca

Sara Opravić (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Opravić, S. (2018). Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić, Sara. "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić, Sara. "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić, S. (2018). 'Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 23.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić S. Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 23.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

S. Opravić, "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095