specijalistički diplomski stručni
Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća

Valentina Božić (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Božić, V. (2018). Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, V. (2018). 'Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 18.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić V. Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 18.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

V. Božić, "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955