Božić, V. (2018). Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955
Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955
Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955
Božić, V. (2018). 'Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća', Master's thesis, VERN University , accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955
Božić V. Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955
V. Božić, "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955