master's thesis
The impact of alternative methods of evaluating customer claims on the company's business result

Valentina Božić (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Božić, V. (2018). Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, V. (2018). 'Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 24 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić V. Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 May 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

V. Božić, "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955