Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
The impact of alternative methods of evaluating customer claims on the company's business result

Valentina Božić (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Božić, V. (2018). Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, V. (2018). 'Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 20 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić V. Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

V. Božić, "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955