prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća

Božić, Valentina
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Božić, V. (2018). Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, V. (2018). 'Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 01 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić V. Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2020 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

V. Božić, "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Islandora Bookmark - Please login to use this feature