prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća

Božić, Valentina
VERN University

Cite this document

Božić, V. (2018). Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, V. (2018). 'Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća', Master's thesis, VERN University , accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić V. Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

V. Božić, "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Please login to the repository to save this object to your list.