završni rad
Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru

Vilim Pleskalt (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Pleskalt, V. (2018). Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, Vilim. "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, Vilim. "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, V. (2018). 'Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 22.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt V. Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 22.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

V. Pleskalt, "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141