prikaz prve stranice dokumenta Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru

Pleskalt, Vilim
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Pleskalt, V. (2018). Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, Vilim. "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, Vilim. "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, V. (2018). 'Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 13.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt V. Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 13.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

V. Pleskalt, "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.