Pleskalt, V. (2018). Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141
Pleskalt, Vilim. "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141
Pleskalt, Vilim. "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141
Pleskalt, V. (2018). 'Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 17.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141
Pleskalt V. Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 17.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141
V. Pleskalt, "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141