završni rad
Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box

Klara Sablić (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Sablić, K. (2018). Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622

Sablić, Klara. "Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622

Sablić, Klara. "Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622

Sablić, K. (2018). 'Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 24.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622

Sablić K. Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 24.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622

K. Sablić, "Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622